May 27, 2013

Perkembangan Aneesa Hani



Salam.


Kali ni Anis kongsikan perkembangan Aneesa Hani pula ye.







1 hari selepas dilahirkan.

Masa ni Anis masih kena tahan dekat wad sebab doktor masih nak check miss V Anis keesokkan harinya. Huhu.

Berat masa lahir 3.03kg.







2 hari.

Bedung guna kain batik sebab kain bedung dah habis guna dekat wad. Maklum la kena tahan 2 malam dekat wad kan. Ngee comel kan bedung kita. ;)








3 hari

Muka masih merah.








6 hari

Hari lahir mak tok yang ke 58 tahun.

Ni nak keluar pergi kk untuk check kuning Aneesa.








7 hari


Anis dan suami cukur rambut Aneesa, daftar nama dia di JPN.







3 minggu

Da tak suka berbedung.






1 bulan

Baju masih menggelebeh. Sekarang cukup-cukup badan je. Hee. Ni tengah mamai baru sudah menyusu.

Masa 1 bulan berat Aneesa sudah 4.1kg








1 bulan 2 minggu


Saya baru nak mandi. Hee.






1 bulan 3 minggu


Mummy bagi puting kosong sebab saya suka mengempeng. Tapi sekejap je pakainya pun. Aneesa tak suka. Huhu.








2 bulan

Da mula tidur buai.

Berat 5.5kg.







2 bulan 3 minggu






3 bulan 1 minggu

Berat da 6.5kg. Ngee.






3 bulan 2 minggu.

Anis da mula pakaikan Aneesa dengan cloth diaper.





Sekarang Alhamdulillah Aneesa da pun berusia 4 bulan 2 minggu dengan berat da hampir 8kg!


Lepas ni memang naik muscle la Anis dukung Aneesa je kan. Hee.


Aneesa juga princess susu sebab kuat mengempeng dan tak suka susu botol. Hee.


Perkembangan lain Aneesa, sekarang da pandai meniarap, 
da pandai angkat bontot nak merangkak, 
da pandai membebel,
da pandai melonjak bila kita dirikan dia,
da kenal mummy daddy,
da pandai gelak kuat-kuat


banyak lagi kot tapi tak terfikir pula masa taip entry ni. Hee



Ok jumpa lagi di entry akan datang!





2 comments:

Kuazue Mohd said...

comey...rasa nak geget ajer..

Zimie said...

gambar last sekali tu, bambambam :p geget peha aneesa hihi