November 21, 2012

Review 20: Wedding Cake

Salam.


Ok mari memecut ke review ke-20 pula.


Kita tengok kek kahwin pula ye.


Kek kahwin ni Anis tempah dari kak nur, pemilik bakeri N Hayat Sweet Gallery.


Alaa nak cerita detail malas pula. Kita layan gambar je eh. Hee.







Ini kek kahwin kami.

1 biji kek dengan 40 cupcake.

Warna harus la mengikut tema ye. Hehe.






Dan sesi potong kek pun bermula.









Ni posing je lebih sebabnya kek ni tebal dan keras yang amat. Susah oo nak potong. Huhu.






Lepas tu kita ke sesi suap-menyuap pula.


Tapi bukan pengantin saling suap-menyuap, sebaliknya pengantin suap mak ayah pengantin. Hee.



Mak ayah Anis dulu.




Lepas tu mak ayah suami pula.

Eh mak malu-malu pula. Terus gelak besar tau. Hee.




Ok gambar ni jadi suap. Hehe.




Lepas tu sesi posing pula.




Rawr!!




Yum! Yum!




Kek pilihan Anis adalah Italian Rainbow Cake.


Sedap sangat kek buatan kak nur ni tau. Lepas habis majlis pun rasa sayang nak makan banyak-banyak. Bila da habis kek ni terus teringat lagi. Ni tengok gambar lagi telan air liur je la.


Siapa nak belanja Anis kek ni sebiji??


Nak sebiji tau tak nak sepotong. Haha tamak.


Ok la sampai sini dulu ye.


Da~



4 comments:

Pink Lavender said...

wehuu...
anis org kluang ker?mana?
kite pon org kluang gak..hi3...
sedap kan kek kaknur nih..lastweek sambut anny pon beli kek dr dia..puas mkn red velvet..hi3...

IMaH said...

wah, comel nya kek kawen. sama comel macam pengantinnya jugak! hehe..

iedaurora said...

mase potong kek memang funny moment ^_^

cik anis said...

@pink lavender

anis kluang dekat kampung melayu.. :)