January 04, 2012

sebelum dan selepas



Tak rasa nak menaip panjang tapi mahu berkongsi cerita melalui gambar sahaja. ;)



Bilik bujang Cik Anis da selamat di transform jadi bilik bakal pengantin. Hihi.*malu*



Segala perabot yang tak perlu da pun dikeluarkan. Bilik sangat lapang sekarang. Err tak la lapang sangat sebab barang-barang kahwin da mula memenuhi setiap ruang kosong. Huhu.





Dinding hijau dalam kenangan.






Dinding purple mengambil alih. Tapi ni gambar masa proses mengecat sedang dilakukan. Dinding kiri tu pun belum cat lagi. Tu warna undercoat je.



Gambar full bilik bila da siap cat Cik Anis tak ambil pula. Nak tengok nanti tunggu review lepas nikah je la ek. Malas nak ambil gambar sekarang. Hehe.







Barang-barang kahwin yang berlonggok di salah satu sudut bilik. Ni pun sikit je yang letak dalam bilik. Dekat luar bilik kita tak payah cerita. Mimpi ngeri tengok rumah sendiri. Haha.



Ok nanti sambung cerita lagi. Tata.





1 comment:

Gadis said...

wahh..cantik la kaler purple...=)