October 03, 2011

kenduri doa selamat

Salam.


30 September 2011


Kina dah sah jadi isteri Pudin. Tahniah dear!
Sepatutnya tarikh kami sama tapi takpe la. Da redha pun. Hehe.


Malam 30 September tu rumah Cik Anis ada buat kenduri doa selamat bersempena nak meraikan kedua ibu bapa Cik Anis yang akan mengerjakan ibadah haji pada tahun ni.


Alhamdulillah majlis berlangsung dengan lancar walaupun ada juga cacat celanya sikit. Biasa la mana ada yang sempurna segalanya kan.


Malam kenduri ni juga merupakan malam saudara mara Cik Anis berkenalan dan bertemu muka dengan EBS. Maklum la kami tunang tak buat majlis pun. Jadi saudara mara Cik Anis memang tak pernah tengok EBS. Kesian EBS asyik kena usik je dengan pakcik makcik Cik Anis. Hehe.


Tak banyak cerita. Cik Anis kongsikan sikit suasana sepanjang kenduri berlangsung ok.













Banyak sangat gambar sampai tak tahu nak upload yang mana. Ni pun main combine je la. Asal ada. Hehe.



Sebagai penutup;





EBS dikelilingi pakcik-pakcik Cik Anis.

Cuak tak EBS kena soal siasat??

Haha.


No comments: