August 02, 2011

baju nikah siap!

Salam.


Semalam lepas habis teraweh tiba-tiba ada mood rajin nak mengadap mesin jahit yang da lama tak berusik tu.


And guess what?


Cik Anis berjaya menyiapkan baju nikah Cik Anis.


Hooray!!!


Haha tak payah nak seronok sangat la Cik Anis oi.


Baru sambung part baju je kot.


Kain tak jahit pun lagi.


Detail-detail pun takde lagi.


Hihi.


Gambar?


Nanti ek.


Tak sempat ambik gambar malam tadi sebab da siap jahit terus tidur. Hehe.


Malam ni tak tahu la ada mood rajin ke tak nak sambung jahit. Mungkin akan terbengkalai semula?? Jeng jeng jeng. ;)

2 comments:

fainie_riz said...

hebatnye jahit bj sndiri..i nk msukkkn benang kat mesin pun tak reti..teaser la sikit

cik anis said...

aida:

nak teaser? belum ada apa-apa pun dekat baju tu dear..hehe