July 11, 2011

cheapskate? ada aku kesah?

Salam.


Wah tajuk Cik Anis kali ni macam ada bunyi tak puas hati je kan. Haha.


Takde la. Cik Anis ok je ni. Takde bengang dengan sesiapa pun. Hehe.


Hey korang semua, ketahui la bahawasanya Cik Anis adalah bakal pengantin budget tahu. ;)


Selagi ada kekuatan dan kesempatan, memang banyak benda yang akan Cik Anis DIY untuk majlis kami nanti.


Cakap je nak apa.



Doorgift? = DIY


Kad jemputan? = DIY


Bunga telur? = DIY


Hantaran? = DIY


Bilik pengantin? = DIY


Deco bersama eric? = DIY


Baju nikah? = DIY


Baju sanding? = Nak DIY boleh?


Pelamin? = Nak DIY boleh?


Kasut? = Nak DIY boleh? Haha.





DIY bagi Cik Anis adalah Cik Anis buat dengan 10 jari Cik Anis ni. Bukan tempah ok. Haha. Memang agak cheapskate la bila kasut pun nak masuk list DIY kan. Apa nak buat kasut pakai kertas kah? ;)


Cik Anis memang kedekut pun. Lalala. Tapi ni kedekut bukan tahap hajah bakhil la. Kedekut sebab nak jimatttt. Nak lebih kan peruntukkan untuk hidup selepas bernikah. Hehe.


Doakan Cik Anis mampu DIY apa yang Cik Anis inginkan ok?


Sayang korang!


7 comments:

UyaRayza said...

sama la heheh..skang tgh pk2 ble tak agaknye kalo akad nikah jer hehehehe

cik anis said...

haha..tu la kan..kalo akad nikah je x yah majlis alahai senangnya hidup..hehe

Adawiyah A.Halim said...

hehehehe...bestnya kalo leh diy semua benda...jimat2...

fainie_riz said...

yg penting nikah then hidup together2 dgn encik suami

cik anis said...

adawiyah:

a'ah..tp antara mampu dgn tak je la nak buat kan..hehe


fainie:

betul..betul..akad yg utama..majlis tu yg kedua.. ;)

Lieya said...

Bagus ape DIY. Good luckkkkk

cik anis said...

thanks lieya!!! ;)