June 09, 2011

walimah kak ngah EBS: hantaran

Salam.


Kali ni Cik Anis review hantaran majlis kak ngah EBS pulak ok.


Jumlah hantaran adalah 9 berbalas 11 tapi Cik Anis pelik entah kenapa jumlah gambar tak sama dengan jumlah dulang hantaran. Rasa macam da ambik gambar setiap satu. Huhu.


Hantaran kak ngah adalah DIY daripada FMIL Cik Anis.
^_^


Hantaran perempuan kepada lelaki


1. Coklat dan gula-gula

Yang ni hantaran kontroversi. Haha. Sebabnya yang ni adalah hantaran DIY daripada 3 tangan; FMIL, bakal biras Cik Anis dan Cik Anis. Da akad nikah pun hantaran yang ni masih dalam proses penyiapan. Haha.





2. Tuala bersulam




3. Set wallet dan belt




4. Buah-buahan




5. Telur rebus dengan bakul DIY FMIL Cik Anis.

Bawah telur tu tak tahu ada apa. Tak sempat tengok. Hehe.




6. Set penjagaan diri




7. Sirih basikal? Haha.

Basikal ni beli waktu Cik Anis dan EBS keluar dengan FMIL bulan 3 hari tu.




8. Pulut kuning




9. Kemeja dan slack




10. Bunga rampai


Tiada gambar;

11. Kasut

Baru perasan bila tengok gambar hantaran set penjagaan diri tu. Huhu.




Hantaran lelaki kepada perempuan


1. Cincin dan mas kahwin RM23 [mas kahwin Johor RM22.50 je]




2. Telekung




3. Sirih junjung




4. Kain pasang




5. Tak dapat dipastikan apa sebab tak berapa jelas. Mungkin tuala tak pun kain pasang jugak.




6. Clucth dan kasut




7. Buah-buahan




8. Set perfume


Tiada gambar;

9. Kek




Ok tu je untuk entry kali ni. InsyaAllah ada lagi sikit review untuk wedding kak ngah EBS ni.
^_^













2 comments:

UyaRayza said...

hntrn perempuan kepada lelaki tue sebijik mcm hntrn bakal abg ipar uya time tunang heheh

cik anis said...

wah yeke! ada entry x? nk tgk~ hehe.. ;)