June 02, 2011

kerja yang sepatutnya selesai minggu ni

Salam.


Senarai kerja ni Cik Anis da sediakan minggu lepas lagi. Kira preparation sebelum tamatnya tugas sebagai babysitter la kan. List kerja yang sepatutnya Cik Anis selesaikan minggu ni:


  1. Alter jubah encik ayah dan puan emak untuk bawak pergi haji.
  2. Siapkan baju kurung pahang adik Cik Anis yang da berbulan tak sambung jahit.
  3. Potong kain baju raya puan emak (3 pasang) dan Cik Anis (sepasang je sebab 4 da hantar pada jiran).
  4. Potong kain baju nikah Cik Anis?? (jeng..jeng..jeng)
  5. Buka akaun kwsp.
  6. Basuh motor, cas bateri motor, etc etc pasal motor. (da berbulan skuter ni terbiar)
  7. Potong lace untuk baju nikah?? (jeng..jeng..jeng)


Ok cukup la 7 kerja je nak disetelkan minggu ni. Tapi sampai hari khamis ni daripada 7 kerja yang sepatutnya Cik Anis buat tu cuma 2 je yang selesai. Haha. Pemalas sangat ni.


Dalam senarai ni banyak kerja-kerja menjahit je. Nak buat macam mana, Cik Anis ni kan tukang jahit keluarga. Hehe.


Ni kalau tak setel juga memang la bertambah-tambah lagi senarai kerja ni di masa akan datang. Huhu. Weekend ni bz sangat!


3 comments:

♥ Kasut Pink ♥ said...

wow bestnye cik anis kite pandai jahit baju sendiri..kagum kagum..

tqahmisdar said...

besnye pandai jahit..huhu

cik anis said...

thanks syg2 sekalian..hehe..alaa belajar guna buku je uolss.. ;)