June 08, 2011

exhausted

Salam.


Hari ni hari ketiga bekerja buat Cik Anis ye kawan-kawan.


Dua malam lepas, belum pukul 12 Cik Anis da lena dibuai mimpi.


Mesej dengan EBS 2-3 keping terus hilang tanpa khabar. Haha.


Pagi tadi terus EBS perli Cik Anis.


"Penat sangat ea kerja? Macam kerja bancuh simen je dengan kontraktor tu."






Hahahampeh!


Tu la dulu suruh Cik Anis masuk tidur awal kan. Hahh sekarang ni tak payah suruh pun da tidur dulu. Hee.


Awal-awal kerja ni takde la sibuk mana. Cuma tolong-tolong staff buat kerja je. Tapi biasa la da lama duduk rumah kan tu yang rasa letih je bila baru mula kerja ni. Hee.


Ok la nak rehat-rehat. Japg sebelum pukul 12 boleh tidur.. Waweee~


Nanite semua!


^_^




p/s: dari bidang IT masuk bidang engineering banyak juga benda baru Cik Anis belajar. Harap tak silap faham sudah la. Huhu.

No comments: