June 22, 2011

da mula tak lena tidur

Salam.


Situasi Cik Anis dua tiga menjak kebelakangan ni;


TAK LENA TIDUR!!!


waaaaaaa....


Gaya macam la tarikh nikah da dekat kan. Padahal lambat lagi kot.


Ni entah simptom apa entah.


Tidur kejap, terbangun. Tidur kejap, terbangun.


Serius Cik Anis pun rasa pelik.


Tak lena tidur mengalahkan orang yang da dekat nak nikah. Hehe.


Harap semuanya ok la kan.


Dipermudahkan Allah dalam segalanya.


InsyaAllah.



Eh tahu tak, dua tiga menjak kebelakangan ni juga kan, Cik Anis mudah sangat tersentuh bila tengok video nikah mantan-mantan b2b. 


Asal tengok video mana-mana mantan b2b mesti tak sedar air mata bergenang tak pun da mengalir pun. Sob sob.


Debar-debar la.


(>__<)


No comments: