May 20, 2011

pertunangan sepupu

Salam.


Aktiviti ahad lepas, 15 mei 2011.


Sepupu Cik Anis selamat menjadi tunangan orang. Hehe. Nak cerita panjang macam malas. Makanya Cik Anis tepek gambar yang ada je la ek.





Saat cincin disarungkan




Selamat sudah




Sepupu Cik Anis ni sebaya dengan EBS. Hehe.




Hantaran dua-dua belah pihak
7 berbalas 9




Candid




Tradisi keluarga belah ayah Cik Anis. Kenduri biasanya hidang makanan atas dulang macam ni.




Kuih muih pelbagai warna. Banyak gila Cik Anis dan adik mengunyah hari ni. Haha.






Buat Kak Lin dan pasangan, semoga selamat naik ke jinjang pelamin hujung tahun ni.

Seronok Mak Uda Cik Anis hujung tahun ni dapat dua menantu terus sebab sepupu Cik Anis a.k.a adik Kak Lin ni pun akan bernikah hujung tahun ni jugak.






Selingan: Gambar curi sepupu kembar Cik Anis. Makin besar makin gojes. Huhu. Nak anak kembar nanti boleh tak? ;p





^_^



5 comments:

UyaRayza said...

dah lama tak pegi kenduri yg hidang atas dulang mcm tue..lg suke yg mcm tue sbb tak malu sgt nk makan byk huahuahua...simple jer majlisnye hehehe

K.I.N.A said...

tradisional! i like..

cik anis said...

uyarayza:

yup betul tu..biasa kalau hidang macam ni tetamu xdela malu nak tambah lauk..hehe..majlis kecik2 je ni..


kina:

simple je kan..hehe..

kina, entry tips tu dalam proses.. ;)

nolie said...

cantik sepupu yg kembar tu.. Dapat x kad nolie? nolie dah pos isnin lepas

cik anis said...

nolie:

kad da sampai jumaat lepas..thanks tau..insyaAllah anis sampai dgn ebs..nanti anis tegur nolie pas sanding ek.. ;)