March 14, 2011

suka suka je nak jawab

as-salam..

entry kali ni nak santai-santai sikit la. Saya rasa nak menjawab tag pula. Hehe.

tag ni cik anis kopipes dari blog ex-b2b, sis atiqah adnan..moh la kita menengoknya apa yang di tag tu. ;p




5 nama samaran anda

1. niza - kawan sekolah panggil saya dengan panggilan ni
2. anis - kawan matrik, universiti dan semua yang baru kenal saya akan panggil nama anis sebab saya suka nama ni..EBS pun panggil saya anis..hehe
3. kak ija - panggilan saya dekat rumah
4. amoi - waktu zaman budak-budak pakcik saya suka panggil saya amoi..saya tak suka..haha
5. haniza - panggilan rasmi..hehe


5 tarikh penting

1. 14021988 / 26 Jamadilakhir 1408H- ulangtahun kelahiran cik anis
2. 05051983 / 21 Rejab 1403H - ulangtahun kelahiran EBS -kami beza 5 tahun ^^
3. 14102010 - cik anis dilamar EBS
4. 03072011 - insyaAllah jadi salah satu tarikh penting dalam hidup cik anis selepas ni ^^
5. tarikh ulang tahun kelahiran semua ahli keluarga cik anis


5 perkara yang cik anis buat semalam

1. melaporkan perkembangan persiapan majlis cik anis kepada adik perempuan kesayangan
2. bayar bil astro
3. shopping untuk persiapan majlis -  melayang RMxxx huhu
4. beli kasut yang sama dengan adik perempuan kesayangan ^^
5. melayan anak tekak yang nak makan mekdi..yummy!


5 perkara yang buat cik anis gembira

1. jumpa EBS walaupun sekejap..ngee - nak jumpa lama-lama malu..uhukk
2. buat persiapan majlis pernikahan
3. shopping tapi bukan pakai duit sendiri
4. bercerita hal masa depan dengan kesayangan-kesayangan - keluarga, EBS, rakan2
5. makan! yum yum..


5 perkara kenapa kena tag ni

1. sebab nak mengisi masa lapang
2. seronok juga jawab tag macam ni..hehe
3. boleh la kenalkan diri kepada b2b lain secara sikit-sikit
4. sebab kak atiqah kata siapa rajin boleh buat..saya rajin je nak buat..hehe
5. sebab last, saya memang nak buat tag ni.. ;p



ok da siap pun..siap la satu entry..hehe..tata~ ;p


No comments: