February 07, 2011

tahniah encik bakal suami ^_^

salam..

syukur ke hadrat Allah..salah satu doa kami sudah dimakbulkan..alhamdulillah bulan februari ni EBS da pun mendapat pengesahan jawatan..sekarang nak tunggu saya pula dapat kerja lepas tu insyaAllah kami dapat confirmkan tarikh nikah kami..insyaAllah..

seronok sangat bila EBS hulur pada saya surat pengesahan jawatan beliau sewaktu saya di rumahnya sabtu lepas..(alamak cerita hari sabtu lagi ^_^)..

dan pada pagi ini EBS dan adik lelaki saya sedang berjuang bersama-sama untuk satu temuduga kerja..insyaAllah kalau EBS lulus temuduga ni mungkin beliau akan beralih angin..goodluck EBS dan adik saya!!! chaiyok2.. ^_^

saya mohon juga jawatan yang sama dengan EBS dan adik saya ni tapi bukan rezeki saya untuk dipanggil temuduga..hari tu sedih tapi sekarang da boleh terima hakikat.. =)

2 comments:

K.I.N.A said...

congratulation..;)..rezeki org nk kawin tu di mana-mana..

cik anis said...

thanks kina..alhamdulillah rezeki.. =)