February 23, 2011

kerja orang takde kerja

as-salam..

ada nampak perbezaan pada blog duahati-jadisatu ni tak?

hehe..



saya baru letak header blog DIY..^_^

sebenarnya saya buat header ni sekadar suka-suka je..kebetulan masa tengah buat kerja guna photoshop,  tangan ni saja nak merajinkan diri nak buat header blog pulak..maka jadi la yang dekat atas tu..simple je kan..maklum la tak berapa nak kreatif dan tak berapa nak pro guna photoshop ni..padahal punya banyak subjek masa degree nak kena guna software ni..tahu guna basic pun jadi la..hehe

err..mari berkenalan dengan orang dalam gambar tu..

ehem..

perkenalkan..yang lelaki tu la EBS (memang la EBS..takkan nak letak lelaki lain pulak kan.. ;p)..gambar tu pun hasil 'curi' dekat friendster beliau..diulangi..friendster ye..haha..gambar tu kalau tak silap pertengahan tahun 2009 kot..sebelum saya start praktikal dekat tempat kerja EBS..ini antara gambar EBS yang jadi favourite saya.. ^_^ (sori EBS, copy gambar tak btau awk..hee)

aaaa..yang sebelah kanan tu..saya la..cik anis..tak payah kenalkan la..haha (ambik gambar jarak dekat terus nampak kepala lebih besar dari EBS.. =.=')

bunga carnation purple violet = lambang cinta warna tema majlis kami nanti

ok la tu je sebenarnya untuk entry ni..nanti sambung cerita lain pula ye..till then..daa~


p/s: malu la pulak letak gambar sendiri dekat header..nak pakai header ke tak ek..hurm..


No comments: