January 31, 2011

berkunjung ke sana

salam..

weekend anda best?

weekend saya seronok sangat!!!!
hati ni berbunga-bunga..sampai senyum pun nak sampai ke telinga..haha


berkait dengan entry sebelum ni, kali ni saya da boleh cerita sebab benda tu da pun berlaku..yang sebenarnya, weekend lepas saya da selamat berkenalan dan berjumpa dengan keluarga EBS!!! *pengsan*

sebenarnya kedatangan saya ke rumah keluarga EBS tak dirancang..memang sangat tiba-tiba..tu saya btau dalam entry lepas, benda yang tak disangka-sangka akan berlaku..hehe..kronologi kedatangan saya ke rumah EBS sebenarnya bermula bila saya beramah mesra dengan kak ngah EBS di facebook..saya tiba-tiba jadi rajin nak mengomen status kakak EBS..aaaa tgk gambar bawah ni je la kalau nak tahu apa yang kami borakkan..hee







lepas je setel sesi komen-komen tu saya pun cerita dekat EBS yang saya beramah mesra dengan kak ngah di fb..EBS pun baca la apa yang kami borakkan tu dan dia tanya saya:

So, bila nak datang??

hahhh ambik..dapat soalan cepumas..haha..

mula-mula macam blur tak tahu nak jawab bila..tapi da kebetulan kak ngah kata beliau sedang cuti sekarang maka saya kata weekend ni boleh je..dan dan tu juga EBS kata no hal...dan kami setkan hari sabtu lepas untuk saya berkunjung ke rumah keluarga EBS..

saya nebes ok..da la duduk berdepan dengan EBS pun da tak tahu nak nyuruk muka dekat mana, ini kan pula nak berjumpa keluarga EBS..owh harus la jantung berdegup cepat dari khamis malam tu lagi..haha..*tapi da sendiri tak sabar nak jumpa sekarang siapa suruh kan..haha*

bila da set hari, terus la buka almari tengok koleksi baju yang ada..haha..situasi normal bila nak jumpa orang yang agak penting..1st impression tu kena jaga elok-elok..saya risau juga ni..nak jumpa family EBS nak pakai apa kan..tapi end up saya set dalam kepala saya, JADI DIRI SENDIRI DAN JANGAN HIPOKRIT..saya pakai je la apa yang ada..asalkan sopan dan memang diri saya sendiri..lagi pun nak keluar beli baju pun da tak sempat..plan tiba-tiba kan..memang takde la nak beli baju baru ke apa..hehe..oh saya tak pakai baju kurung sebab rasa ayu sangat..tapi saya pakai blause dan skirt je..tapi tu pn rasa ayu sangat la pulak..haha..

tiba la pagi hari sabtu yang mendebarkan itu..terus tak tahu nak buat apa nak tunggu jam bergerak sampai ke angka 10 pagi..nak sambung tidur lepas subuh takut terlajak tak bangun pulak nanti..maka saya duduk diam je sambil fikir apa nak buat depan family EBS..serius memang nebes sungguh ok..da la cuaca pagi tu sejuk..sampai rasa pucat je muka sebab nebes sangat nak tunggu pukul 10..saya rasa b2b lain pun mesti macam ni juga kan bila 1st time nak jumpa family bakal suami..^_^

cerita dekat rumah EBS saya sambung next entry ye..penat pula menaip..till then..daa~

No comments: